Permanente link
Naar de actuele versie van de regeling
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621800
Naar de door u bekeken versie
http://lokaleregelgeving.overheid.nl/CVDR621800/1
Regeling vervallen per 01-01-2019
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente West Betuwe houdende regels omtrent aanwijzingsbesluit leerplichtambtenaar
Geldend van 27-02-2019 t/m 31-12-2018 met terugwerkende kracht vanaf 01-01-2019
Intitulé
Besluit van het college van burgemeester en wethouders van de gemeente West Betuwe houdende regels omtrent aanwijzingsbesluit leerplichtambtenaarHet college van burgemeester en wethouders van West Betuwe;
gelet op het bepaalde in artikel 16 van de Leerplichtwet;
Besluit:
I
Met ingang van 1 januari 2019 aan te wijzen als Leerplichtambtenaar, belast met het toezicht op de Leerplichtwet voor de gemeente west Betuwe zoals bedoeld in artikel 16, eerste lid, van de Leerplichtwet:
- -
mevrouw G.J. Huiberts, geboren 25 februari 1955 te Wolfheze;
- -
mevrouw C.D. Grotenhuis - Klerkx, geboren 19 juni 1967 te Darlinghurst (Australië);
- -
de heer E. Levendis, geboren 3 januari 1990 te Rhodos (Griekenland);
- -
mevrouw J.M.A. van Doorn, geboren 13 september 1961 te Maasdriel;
- -
mevrouw D.W. Moorman-den Ambtman, geboren 8 mei 1965 te Tiel;
- -
mevrouw S.X. Drost, geboren 3 oktober 1977 te Ede.
II
Dit besluit treedt in werking op de eerste dag na publicatie en werkt terug tot en met 1 januari 2019.
Ondertekening
Geldermalsen, 12 februari 2019
het college van burgemeester en wethouders,
de secretaris,
Karen Coesmans
de burgemeester,
Harry Keereweer
Bezwaar
Binnen zes weken kunt u en andere belanghebbenden tegen dit besluit schriftelijk bezwaar maken bij het bestuur van de Werkorganisatie Druten-Wijchen. De termijn van zes weken begint te lopen op de dag nadat dit besluit is verzonden. Het bezwaarschrift moet u ondertekenen en tenminste bevatten:
- -
naam en adres van de indiener;
- -
telefoonnummer en/of emailadres van de indiener;
- -
datum van het bezwaarschrift;
- -
omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;
- -
de gronden van het bezwaar.
Uw bezwaar stuurt u naar de Werkorganisatie Druten-Wijchen, afdeling BMO, postbus 9000, 6600 HA Wijchen.
Hebt u of een andere belanghebbende er een spoedeisend belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen. Het verzoek om een voorlopige voorziening moet u sturen naar de Rechtbank Gelderland, Afdeling bestuursrecht, t.a.v de voorzieningenrechter, postbus 9030, 6800 EM Arnhem. Als u een dergelijk verzoek indient moet u bij de burgemeester van de gemeente Wijchen ook een bezwaarschrift indienen. Een kopie van dit bezwaarschrift moet u bij het verzoek om een voorlopige voorziening meesturen. Voor de behandeling van een verzoek om voorlopige voorziening moet u griffierecht betalen.
U kunt ook digitaal om een voorlopige voorziening vragen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.
Ziet u een fout in deze regeling?
Bent u van mening dat de inhoud niet juist is? Neem dan contact op met de organisatie die de regelgeving heeft gepubliceerd. Deze organisatie is namelijk zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de regelgeving. De naam van de organisatie ziet u bovenaan de regelgeving. De contactgegevens van de organisatie kunt u hier opzoeken: organisaties.overheid.nl.
Werkt de website of een link niet goed? Stuur dan een e-mail naar regelgeving@overheid.nl